Kontakt

Náš Blog

Rok 2021: Přizpůsobme se!

Chceme vám představit 3 naše klienty a změny jejich marketingových plánů kvůli době covidí. Myslíme si, že covid tu s námi zůstane ještě nějakou dobu a myslíme si, že je už potřeba začít přemýšlet jinak. Zeptejte se sami sebe: Co bych ve svém podnikání změnil, kdyby současný stav (zavřené obchody, služby, děti doma, nemožnost hromadných […]

Číst dále

Inspirace na dárky z řad našich klientů :)

A je to tady. Další Vánoce. Pro jednoho nejvíc stresové období, pro druhého ta nejhezčí část roku. My, v Nakopni svůj marketing, jsme dali hlavy dohromady a zjistili jsme, že máme poměrně dost klientů, kteří vám můžou vytrhnout trn z paty 🙂 Pokud si lámete hlavu, co má Ježíšek nadělit vašim blízkým, může vás inspirovat […]

Číst dále

Je direct mail mrtvý nebo z něj něco dostaneme?

Známe to všichni, rozešleme to na všechny naše adresy, co máme. Oslovíme zákazníky tím dajrekt mejlem. Píšou, že to funguje, jdem na to! Tak, a teď hoďte zpátečku, vlezte si do své soukromé e-mailové schránky a otevřete si záložku hromadná pošta. Kolik tam máte emailů? Já v současné době asi tři stovky a četla jsem […]

Číst dále

8 tipů, jak bránit Facebook komunitu před „hejtry“

V poslední době jsme svědky toho, jak se v online prostředí zvyšuje agresivita. Na tento trend reaguje i nejrozšířenější sociální síť světa, Facebook. Jen za první tři měsíce roku 2020 smazal více než 10 miliónů "hate" postů, což je téměř sedmdesátiprocentní nárůst oproti přechozímu čtvrtletí (zdroj). Jak známo, za klávesnicemi si lidé dovolí víc, než […]

Číst dále

Které kanály nabízeny online světem je dobré využívat k propagaci?

V dnešní době se zdá, že online svět nám leží u nohou. Není problém si založit stránku na Facebooku, svůj vlastní Instagram, či rozesílat emaily směrem k vašim potencionálním zákazníkům. Je toho tolik, co můžeme na internetu dělat, že se v tom můžeme až ztratit. Pojďme si projít jednotlivé kanály, které jsou k dispozici "zadarmo" […]

Číst dále

Kdy je čas vyhledat marketingového specialistu?

Když máte svůj vlastní projekt pravděpodobně řešíte dvě základní otázky. Jak co nejvíce vydělat? Jak při tom zmenšit své náklady na co nejmenší možnou míru? Samozřejmě toto se týká i propagace vaší firmy. Peníze, které vynakládáte do reklamy se dají rozdělit na dvě hlavní položky. Peníze, které investujete do placené reklamy (reklama na jiných webových […]

Číst dále

5 rad, jak komunikovat za krize koronaviru...

1. Stop! Přestaňte plašit, zastavte se, nadechněte se 2.  Spočítejte peníze, které máte k dispozici... Začněte počítat, představte si, že tento stav bude v horším případě trvat 4 až 5 měsíců Vystačí vám vaše finanční rezervy? Pokud ne: co můžete, neplaťte teď (pravidelné příspěvky, fitko atd.) Využijte možnost snížení dávek sociálního pojištění Termín podání i […]

Číst dále

Být sám sobě marketingovým specialistou?

Už jsme se společně podívali na to, na co vše je potřeba myslet při začátku podnikání - k článku na toto téma se můžete vrátit zde. Také jsme se vám snažili nastínit pro a proti, pokud se rozhodnete, že budete svojí firmu propagovat sami. Jak u toho všeho neztrácet nervy a přitom efektivně propagovat svojí […]

Číst dále

Jak na marketingové plány v roce 2020

Většina teoretických knížek, které se věnují podnikání, či marketingu, rádi radí, aby si jednotliví podnikatelé plánovali své aktivity dopředu. Myslím, že na to jsme přišli asi všichni sami. Dokonce v knížkách najdete doporučení, ať si kladete týdenní, měsíční, kvartální a roční cíle. Ano, naprosto s nimi souhlasím, leč z mého pohledu praxe je pravda někde […]

Číst dále

Jak neztrácet čas ani nervy při propagaci své firmy

Všichni máme k dispozici kanály, na kterých se můžeme propagovat více méně zadarmo. Máme tím na mysli vlastní webové stránky, facebook, Instagram, YouTube - či jiné sociální sítě. Můžete také dále využívat k propagaci blog, který bude pomáhat k návštěvnosti vaší stránky. Jednou z dalších možností je sběr kontaktů a následné posílání newsletterů. Můžete také […]

Číst dále

Stojí za to propagovat svojí firmu sám?

Rozhodli jsme se podnikat. Stanovili jsme si cíle, vytyčili cesty, vybrali kolegy. Známe odpovědi na důležité otázky (www stránky, vyhledávací síť, provozovna, cena produktu, způsoby dodání klientovi. Rozhodli jsme, že potřebujeme www stránky, vymysleli jsme doménu a povedlo se nám zřídit si hosting. Naťukáme www.rozhodlijsmese....cz, kde hrdě svítí "stránky se připravují". Jsme spokojení a nic […]

Číst dále

Začínám podnikat: marketing krok po kroku

Co budu dělat? Dnešní doba přináší bezpočet možností k podnikání. Ač se může zdát, že všechno tu už bylo, a že všechny díry na trhu jsou už obsazené, realita je jiná. Dnešek nabízí zcela nové možnosti: zákazníci jsou rozmazlení, zahlcení přemírou možností, mnozí v rozhodovací paralýze. Dále, je tu velká skupina lidí, kteří si velmi […]

Číst dále
crossmenu