Kontakt

Marketingový tahák

Připravili jsme pro vás cenově dostupnou verzi komplexní MARKETINGOVÉ STRATEGIE, kterou nazýváme Marketingový tahák.

Co od takovéhoto taháku můžete čekat?

Výstupem marketingového taháku je prezentace, která vám udá tón vaší propagace, inspiruje a dá vám tipy na obsah komunikace a seznámí vás a propagačními kanály, které můžete využívat. Získáte tak kontrolu nad svojí reklamou a celým marketingem. Je to váš průvodce marketingovou strategii odhadem pro dva budoucí roky.

Jak to celé funguje?

  • Pro zpracování marketingového taháku stačí zodpovědět 7 základních otázek týkajících se vašeho podnikání.
  • Po odeslání odpovědí (objednávky) naši maketingoví experti potřebují 10 dní na zpracování taháku. V průběhu tohoto času vám mohou zavolat a doptat se na případné detaily.
  • Výstupem taháku je powerpointová prezentace / PDF.
  • Tento dokument vám bude představen osobně, či pomocí online meetingu (dle domluvy). Získáte tím nejen marketingový tahák, ale i dvouhodinovou konzultaci v ceně. Tento dokument bude po uhrazení faktury vaším majetkem a s informacemi si můžete nakládat, jak uznáte za vhodné. Následná spolupráce s experty z řad Nakopni svůj marketing není podmínkou.

Cena za zpracování marketingového taháku: 4 990,- Kč (bez DPH).

Pokud si s něčím nebudete vědět rady, rovnou volejte Lence Jeřábkové, tel. 777 622 207 či piště na lenka@nakopnisvujmarketing.cz .

Odpovězte na 7 základních otázek o vašem podnikání:

1. Proč?

Proč jste váš business založili? Co vás k tomu vedlo? Co vás na vašem podniku / produktu nejvíce baví? Proč jste vaši značku pojmenovali tak, jak jste jí pojmenovali? Bylo toto podnikání vaším snem? Či jste to založili s vidinou výdělku?

2. Co?

Co je vaším produktem, službou? Co je vaší vlajkovou lodí – co vám nejvíce vydělává? Popište nám váš produkt, váš obchodní model. Co je vaší konkurenční výhodou? Čím se odlišujete od konkurence? Popište svoje „magnetky“, co na vás zákazníci milují, proč kupují výrobky, služby od vás?

3. Kdo?

Kdo jsou vaši zákazníci? Prosím, nepište všichni – protože pak to může být i nikdo. Zamyslete se, říká se, že 80 % zisku vám nese 20 % cílové skupiny = vašich potenciálních zákazníků. Cílovou skupinu bychom potřebovali detailně popsat.

Jsou to maminky, co mají rádi ekologii? Mladí sportovci, co rádi cestují? Zkuste odhadnout pohlaví, věk či jeho rozmezí, jejich práci (top manager, student, maminka na mateřské, sestřička v nemocnici). Pomůže vám, když si představíte, jaké asi časopisy vaše cílová skupina čte (Forbes nebo Květy?), na jaké pořady se asi dívá v televizi?

Nebo zkuste popsat vašeho ideálního zákazníka – Petr, 30 let, čerstvě ženatý, chce založit rodinu, žije ve větším městě, jeho příjem se pohybuje okolo 30tis. Kč čistého. Má rád sport a kvalitní věci. Rád nakupuje produkty české výroby.

4. Kde?

Kde se v současnosti propagujete? Prosím uveďte nám svůj stránku vašeho webu, Facebooku, Instagramu, čehokoli… Co Vám dobře funguje? Píšete blog? Používáte newslettery? Organizujte workshopy? Pokud jste tiskli letáky – prosím vyfoťte nám to a přiložte jako soubor níže. Napsal o vás někdo nějaký článek, tvoříte podcast? Využíváte placenou reklamu? Facebook, Instagram, online reklamu – PPC, bannery – pošlete nám příklady a cílení? Co vám fungovalo nejlépe, co nefungovalo vůbec?

5. Jak?

Jak se prezentujete? Používáte určité firemní barvy? Máte své motto? Jak chcete na vaši cílovou skupinu působit? Jako příjemná, kultivovaná značka – jako například Tchibo? Či se nebojíte kontroverze a rádi komunikujete s nadhledem, jako například Girls without clothes? Tykáte, vykáte?

6. Kolik?

Kolik do své reklamy, propagace chcete, můžete investovat? Jaké kanály si chcete obhospodařovat sami (například obsah na Facebooku) a jaké chcete přenechat odborníkům a nechcete jimi ztrácet svůj čas? Dokážete vyčíslit, kolik můžete investovat do reklamy?

7. Kam?

Kam se chcete s reklamou, propagací, marketingovou komunikací dostat? Kde chcete s vaší značkou být za půl roku, za rok? Jaké máte očekávání? Potřebujete okamžitou finanční hotovost, popsali byste svou situaci jako těsně před krachem?

Přílohy

Prosím vyfoťte nám vaše letáky, pošlete nám grafiku reklam, cokoli, co jste vytvořili / nechali si vytvořit v rámci marketingu a propagace.

Vaše kontaktní údaje

crossmenu