Blog

Většina teoretických knížek, které se věnují podnikání, či marketingu, rádi radí, aby si jednotliví podnikatelé plánovali své aktivity dopředu. Myslím, že na to jsme přišli asi všichni sami. Dokonce v knížkách najdete doporučení, ať si kladete týdenní, měsíční, kvartální a roční cíle. Ano, naprosto s nimi souhlasím, leč z mého pohledu praxe je...

Stanovili jsme si cíle, vytyčili cesty, vybrali kolegy. Známe odpovědi na důležité otázky (www stránky, vyhledávací síť, provozovna, cena produktu, způsoby dodání klientovi.

Dnešní doba přináší bezpočet možností k podnikání. Ač se může zdát, že všechno tu už bylo, a že všechny díry na trhu jsou už obsazené, realita je jiná. Dnešek nabízí zcela nové možnosti: zákazníci jsou rozmazlení, zahlcení přemírou možností, mnozí v rozhodovací paralýze. Dále, je tu velká skupina lidí, kteří si velmi cení svých peněz a ještě více...